Reklamační řád

Tento reklamačný řád je vydaný:
TV Diely s.r.o.
IČO: 56412169
DIČ: 2122299014
IČ DPH: Nejsme plátci DPH
se sídlem: Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín, Slovensko
Zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Trenčíně, oddíl: Sro, vložka číslo: 47290/R
kontaktní údaje:
email: tvdily@tvdily.cz
telefon +421 902 39 27 39

Upozornění
Náhradní díly do televizoru jako napájecí zdroj, základní deska, t-con, LED podsvícení, TV obrazovka a pod. musí být měněny odborným způsobem. Při nedodržení bezpečnostních předpisů může dojít k ohrožení zdraví osob a škodám na zařízeních, přičemž uživatel ztrácí právo na uplatnění záruky. Instalaci může provést pouze odborně způsobilá osoba s patřičnou elektrotechnickou kvalifikací a zkušenostmi, která vše provede podle platných bezpečnostních předpisů a norem. Pokud nejste takovou kvalifikovanou osobou, s výměnou dílu se prosím obraťte na servisní středisko s odbornou kvalifikací. Prodejce nezodpovídá za nesprávnou instalaci zařízení či za jakékoli škody, které může taková neodborná montáž způsobit. S výrobkem nesmí být neodborně manipulováno a jakkoli upravováno.

Všeobecná ustanovení
Reklamační řád byl zpracován podle platné právní úpravy CZ. Záruka za odpovědnost za vady prodané věci vztahující se na výrobky a zboží, která byla uplatněna bez zbytečného odkladu v průběhu záruční doby (dále jen reklamace). Ke každému zakoupenému zboží je přibalený doklad o zakoupení (faktura). Základním předpokladem řádné reklamace je předložení dokladu o koupi. Lhůta pro uplatnění odpovědnosti za vady prodané věci (dále jen reklamační lhůta) začíná plynout okamžikem převzetí zboží při jeho koupi, a pokud není zboží osobně vyzvednuto, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od přepravce.
Záruční podmínky
Nové nepoužité zboží v internetovém obchodě má záruku 24 měsíců. Záruka na použité zboží je zkrácena na 12 měsíců. Začátek záruky stanovuje datum uvedené na faktuře. Záruční doba začíná plynout okamžikem převzetí zboží. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě až do doby, kdy byl kupující po skončení reklamačního řízení povinen věc převzít. V případě výměny zboží začíná plynout nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží.
Postup při uplatnění reklamace
Reklamovat je možné jen zboží zakoupené a zaplacené u prodávajícího. Záruka na výrobky se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu. Prodávající nenese odpovědnost za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nevhodným ošetřováním, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením, mechanickým poškozením nebo za vady zboží, na které byl zákazník upozorněn před uzavřením kupní smlouvy. Při uplatnění reklamace je kupující povinen vyplnit a odeslat Reklamační formulář. Do detailního popisu problému je nutné napsat přesný popis vad, nedostatků a podmínek, kdy a jak se vada projevuje (uvést "nefunguje" není dostačující). Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře. Reklamované zboží je třeba zaslat na adresu sídla prodejce. Reklamaci zašlete na adresu Michal Trnavský, Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín obyčejnou poštou - ne na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Poznámka: Reklamaci můžete poslat na naše náklady velmi jednoduše. Stačí donést balík na jakékoli odběrné místo společnosti Zásilkovna. Uveďte pracovníkovi naše jedinečné číslo ID 97666089. Obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Zboží musí být vhodně zabaleno. Pokud dojde k poškození zboží při dopravě z důvodu nevhodného zabalení, bude toto zboží vráceno zpět. Prodejce posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace, způsobu a termínu vyřízení reklamace. V případě, že posoudí reklamaci jako neopodstatněnou, uvede tuto skutečnost v reklamačním protokolu a oznámí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu. Prodávající vyřídí reklamaci zboží co nejrychleji, ve složitějších případech do 30 dnů od začátku reklamačního řízení. Prodávající oznámí výsledek vyřízení reklamace kupujícímu v zákonné lhůtě. Oprávněná záruční reklamace je bezplatná. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku, používáním výrobku v nevhodných podmínkách, nebo pokud byl proveden zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou. Ze záruky jsou také vyňaty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným zacházením s výrobkem.
Odstranitelné vady
Pokud jde o vadu odstranitelnou, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Pokud není odstranění vady zboží úměrné povaze vyskytující se vady, má kupující právo na výměnu zboží za zboží jiné se stejnými nebo lepšími technickými parametry.
Neodstranitelné vady
Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit.
Alternativní řešení sporů
1. Nakupující má právo požádat prodávajícího o nápravu v případě, že má pocit, že prodávající porušil jeho práva nebo nevyřídil reklamaci k spokojenosti spotřebitele. Pokud prodávající na jeho žádost o nápravu porušení jeho spotřebitelských práv odpověděl zamítavě, případně na jeho žádost neodpověděl více než 30 dní, spotřebitel může podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z. z. o alternativním řešení sporů. Podle §3 zákona 391/2015 Z. z. jsou ARS subjekty orgány a oprávněné právnické osoby. Mezi subjekty ARS má spotřebitel právo volby. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 zákona č. 391/2015 Z.z.
2. Seznam subjektů alternativního řešení sporů je možné najít na stránce Ministerstva hospodářství SR – http://www.mhsr.sk/. Na uvedené stránce jsou zveřejněny i další důležité informace o alternativním řešení sporů pro spotřebitele.
3. V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího má spotřebitel také právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z. Spotřebitel může podat návrh i prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
4. Formou ARS mohou být řešeny spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporů, jejichž hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na zahájení ARS se podává k subjektu ARS podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud je k ARS příslušných více subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo rozhodčí soud.
Závěrečná ustanovení
Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že byl řádně informován o podmínkách a způsobu reklamace zboží.
Prodejce si vyhrazuje právo změny tohoto Reklamačního řádu.
V Trenčíně, dne 12.7.2024.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat