Reklamace zboží
Potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili? Velmi nás mrzí, že máte problém s naším produktem. Dobrého obchodníka poznáte právě tehdy, když chcete zboží reklamovat. My vám dokážeme, že takovým obchodníkem jsme. Pojďme se do toho společně pustit.
Níže najdete zkrácený postup, jak při reklamaci zboží postupovat. Kompletní informace najdete na https://www.tvdily.cz/reklamacni-rad
Jak reklamovat zboží
1. Vyplňte, prosím, reklamační formulář níže.
2. Do popisu vady prosím napište závadu co nejpodrobněji. Ideálně uveďte, kdy a jak se chyba na zboží projevuje.
3. K reklamovanému zboží, prosím, přiložte doklad o zakoupení (fakturu).
4. Balík musí obsahovat kompletní zboží. Je důležité produkt důkladně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě.
5. Zásilku, prosím, odešlete doporučeně (dobírka nebude převzata) na adresu TV Diely s.r.o., Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín. Náklady spojené s reklamací neseme my.
Poznámka: Reklamaci můžete poslat na naše náklady velmi jednoduše. Stačí donést balík na jakékoliv odběrné místo společnosti Zásilkovna. Uveďte pracovníkovi naše jedinečné číslo ID 97666089. Obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky.
Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzuje vždy výrobce, dodavatel nebo jiná oprávněná osoba. Klasická byrokracie, ale nebojte, na všechno budeme dohlížet.
V případě uznání reklamace vám zboží:
vrátíme zpět opravené
vyměníme za nové
nepošleme, ale vrátíme peníze na váš bankovní účet do 14 dnů
Polia označená * jsou povinná.
Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. V případě dalších otázek nás neváhejte kontaktovat.